tisdag 14 december 2010

♥ Dag 8 – Ett ögonblick

Jag har väldigt svårt att komma på vilket ögonblick jag ska skriva om. Men jag tror att jag har valt ut ett av de bästa ögonblicken nu:)

Det var i maj 2010. Jag hade gått över tiden några dagar om jag inte mins helt fel. Det var ganska varmt ute och vi bestämde oss för att ta en promenad. Vi gick på vägar vi annars inte brukade gå på. Det var soligt och jag var så glad över att det äntligen blev vår efter en så lång vinter. Vi höll varandra i handen och kom så småningom till en skola som hade bl.a. gungor på gården. Vi fick in dit och satte oss på gungorna. Jag hade fått tipset om att förlossningen brukar sätta igång inom 2 dagar om man gungar:p (Det fungerade inte) Robin satt och fotade mig:) Vi satt och pratade, skämtade och hade det riktigt trevligt:) Det började regna sen så då gick vi hem, men det slutade ganska snabbt så vi blev inte så blöta. Men det ögonblicket var verkligen härligt:) Hade bara roliga saker framför oss och vi längtade verkligen efter "Liten".

1 kommentar: