torsdag 30 december 2010

Smygpackar:)

Är så uppspelt över att vi faktiskt ska flytta så jag har börjat smygpacka lite:) Sommarkläder, största delen av handdukar och Theodors kläder som är allt för stora:) Theodor somnade i babynestet på golvet igen idag:p Får se hur länge han sover:) Byggkararna var in hit idag igen. Jag frågade när de kommer hit och borrar för att vi flyttar i slutet av januari. De sa att det nog kan ta till februari så vi kanske har tur med borrandet för en gångs skull! Hoppas att de kommer först när vi flyttat. Jag har fått ihoppackat 4 lådor och det märks ingenstans att någonting skulle ha försvunnit! Får nog packa lite varje dag så att det inte blir hela lägenheten på en gång sen. Kommer att bli tusentals lådor:p Men för en gångs skull ser jag fram emot att få packa!:)

2 kommentarer:

  1. Hä e bra ti byri i tid! Å va jätte jättekul att ni slipper å flytt! :D

    SvaraRadera
  2. nu när vi flyttade i slutet av november så hade vi 6 dagar på oss att flytta. (sålde vår lägenhet m.m.) Men det gick! och utan stress t o m och med ett barn på armens som oftast. Började på torsdagen och flyttbilen kom på tisdagen. Kände mig gansak duktig måste jag säga.

    SvaraRadera