fredag 10 december 2010

Det enda speciella med 20

Det är bara en sak som är speciell för mig nu när jag fyllde 20 år och det är att jag får köpa alkoholhaltiga drycker som är starkare än 21%, vilket jag ändå inte har någon nytta av eftersom jag inte gillar starksprit. Men jag MÅSTE ju bara ändå fara in till Alko och köpa en pytteliten flaska med Cognac, bara för att jag får:D Gav den åt Robin:p Annars är det ingenting som ändras. Om 1 år får jag åka på kryssning på helgen:) Tänk att vi inte får åka hela familjen på kryssning på helgen nu! Robin och Theodor får nog åka, men inte jag! Hmpf.

Nu har vi pizzadeg på jäsning så om ca ½ timme ska den in i ugnen fylld med en massa godheter:) Ska bli så gott! Sen blir det eventuellt ett asnitt av How I Met Your Mother. Efter det är det Simpsons och sen Idol!:) Sen tidig kväll för vi ska stiga upp tidigt imorgon! Klockan 8 räknar jag med att starta till Tuuri:) Och på kvällen ska vi till The Kaitajärvis på mat:) Trevligt trevligt! Ha en riktigt bra kväll allihopa!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar