onsdag 1 december 2010

Ett sista klagoinlägg

Strök julgardinen och la upp den och märkte att den är för liten. Får köpa en ny kappa till köket idag då. De kostar inte så mycket. Den andra saken som jag verkligen klagar på är att det kom ett par byggkarar hit just och mätte upp var hålet ska komma ovanför vår ytterdörr! Vilket betyder att de ska borra i betong. Jävla skit hus som det ska byggas i hela jävla tiden! Ursäkta svordomarna men om ni hade bott här med borrade varje dag över ett år så skulle ni förstå! Är så otroligt sur nu! Överväger allvarligt att flytta härifrån fastän det är en bra lägenhet och superbra hyra och läge. Men fy sjutton vad jag stör mig på allt byggande! Tänk att jag hann studera byggnadsteknik några veckor innan jag blev gravid! Byggnadsteknik, och speciellt betong handlade det om första året. Usch! Aldrig mer någonting som har med byggande att göra. Jag vill bo i ett hus utan grannar som renoverar! Läste min gamla blogg igår och hälften av alla inlägg var klagande på grannarna. Nej usch. Nu ska jag ta ut min frustration genom att städa. Det gör jag ofta. Det är det enda sättet lägenheten blir städad på så det är bra att jag blir förbannad ibland:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar