tisdag 7 december 2010

♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Jag föddes den 10 december 1990. Bodde i Rönnbackan i Kronoby tills jag flyttade hit till Vasa för lite mer än ett år sedan. Fick en lillebror -93, en lillasyster -96, en till lillasyster -98 och en lillebror -04. Jag var ganska jobbig ibland, beroende på vem jag umgicks med. Jag och de flesta av mina kompisar hittade på en massa hyss som att rymma, bråka med min lillebror eller liknande. Blev lite mobbad när jag gick i Påras skola 4 år men som tur var så hittade jag en superbra kompis:) Jag var yngst i klassen eftersom jag är född så sent på året. Men jag led nästan aldrig av det ändå. Visst var det lite jobbigt att jag fick körkort så sent. Men jag var ändå först av mina närmaste vänner att få mopedkort fastän de var äldre än mig. I tonåren var jag inte riktigt "rojsig" men inte heller riktigt helylle människa:p Tänker inte avslöja mer här. Då jag gick sista året i högstadiet så ville alla att jag skulle till gymnasiet, men det ville inte jag. Jag gick den treåriga utbildningen vid Yrkesskolan Optima till klädsömmare och kombinerade så att jag fick studenten på samma gång. Träffade Robin när jag gick på andra året. Innan det hade jag haft en annan pojkvän 2 år. Efter Yrkes så flyttade jag till Vasa och började studera till byggnadsingenjör, men det var verkligen inte min grej! Sen blev jag gravid och började må illa så sen dess har jag suttit hemma:)

Som person är jag ganska social. Var mer social förut men mitt förra förhållande förstörde mig lite men jag börjar så småningom bli mig själv igen:) Jag älskar att planera saker, men de blir ändå aldrig av:p Jag vill ha mycket att göra. Hatar att vara rastlös. Dåliga saker med mig är att jag är ganska slarvig, hatar att ha fel och så är jag lite avundsjuk av mig men det försöker jag jobba bort:p

Utseendemässigt är jag 174 m lång, 60 kg (men det varierar kraftigt nu när jag inte får i mig någon mat) har normalt råttbrunt hår. En färg som jag inte tycker om så nu är det tonat till "förtjusande mörk nougat". Har varit blond/brunett om vartannat för jag är aldrig nöjd:p Har stora fötter för att vara kvinna:P Storlek 40/41 för att vara exakt:p

Ja, det var lite om mig det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar