måndag 3 januari 2011

Tredje tanden

Theodor fick äntligen sin tredje tand igår! Den har varit riktigt under ytan nu ett par dagar och han har varit lite gnälligare men nu äntligen kom den ut:) Får se om den andra kommer snart också:p Mitt bloggande blir verkligen lidande nu när Theodor rör på sig väääldigt mycket. Hinner skriva en mening och sen får jag springa efter honom:p
Theodor sov hela natten till igår:) Trodde att vi hade funnit den heliga lösningen till att få honom att sova hela natten, nämligen stora burkar med kvällsmat. Men igår fungerade det inte. Han vaknade mellan 5 och 6 i morse och ville ha mat. Suck. Vet inte hur vi ska få honom att hållas mätt hela natten! Det konstiga är att när han äter på natten så är det morgonmål. Dvs. han äter sen inget innan mat 11-1 tiden.
Idag ska jag först städa upp här i lägenheten för det kommer en tant hit som är intresserad av att hyra den. Sen klockan 13:15 ska jag på röntgen så då ska Emma med och vakta Theodor:p Han lär högst antagligen sova då så det lär gå bra:) Vi städade ganska mycket här igår och jag packade några lådor:) Nu har vi inga fler lediga lådor men vi ska få låna några någon gång i januari så:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar