måndag 10 januari 2011

Snöigt värre!

Det snöar ordentligt ute nu. Men det har varit plus grader sedan igår så jag är nästan överlycklig:) Det som drar ner mitt humör är, som vanligt, att borrandet började redan före 8 i morse. Som tur var så höll de bara på en stund så vi somnade om:) Theodor sov från 9 till 4-5, åt och somnade om. Sen vaknade han av borrandet men somnade om och sov till halv 10:) Så skönt! Men vi är utan vatten idag. Det hade Robin och jag glömt bort så vi har inte ens något reservvatten. Som tur är så får vi tillbaka vattnet 11:)
Idag ska vi på ung mamma träff:) Evigheter sen vi hade tid att gå dit senast! Blir lite krångligare att ta sig in till stan får Gerby men det får fungera:) Blir intressant att gå in till stan i det här snöovädret:p Planer för den här veckan är att städa bort julen och tvätta en massa byke:p Bara vi får våra flyttlådor snart så får vi börja packa lite mer seriöst:) Det är ju bara 2½ vecka tills vi flyttar! Nu ska jag ägna lite uppmärksamhet mot Theodor så att han blir glad:)Före
Efter, men jag har just vaknat när bilden blev tagen så jag ser inte så bra ut:p Notera minihåret i pannan! Där syns det att jag minsann har tappat hår för några månader sedan:p Snyggt...

Och så en bild på lilla älsklingen:) Kameran dog strax efter den här bilden så jag hann inte få någon där han inte blundar, haha:p

1 kommentar: