söndag 9 januari 2011

Länge sen

Har inte hunnit uppdatera alls på ett par dagar nu märker jag:p Vi var i Tärjär/Kronoby torsdag till lördag. Vi gjorde inte så mycket. Träffade släkt och kompisar, var och provsatt soffor i Kokkola. Ja, och så fick jag äntligen träffa min lillebrors flickvän:) (Inte min yngsta lillebrors:P) Hon verkar riktgit trevligt:) I onsdags hade vi också besök av min lillebror och 4 av hans vänner. Theodor var lite blyg nog:)
Idag kom mer än 10 personer hit och tittade på lägenheten! Det är ganska många det:p Så nu är vi ännu ett steg närmare flytten känns den som:) Theodor fick sin fjärde tand idag:) Men inga symtom på att den skulle komma upp:) När vi var norrut sov Theodor hela nätterna:) Men han somnade först runt 12 på natten! Natten till idag sov han från 9 till halv 10! Men han åt 8 nog men ändå:) Så nu håller vi på med projektet att få Theodor att somna redan 9 på kvällen:) SÅ jobbigt att vara uppe med honom till halv 1! Idag har Robin också färgat håret på mig:) Sätter upp bild på det imorgon tror jag:p Imorgon ska vi också iväg på ung mamma träff:) Börjar vara ett tag sen vi hade passligt sist:p Annars har jag väl inget nytt att komma med tror jag:) Skriver mer imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar