tisdag 11 januari 2011

Hemma igen

Var just in till stan och träffade Emma:) Ann-Sofie hade problem med bilen så hon kunde inte komma men vi hade trevligt ändå:) Hittade ett svart midjebälte billigt:) Det är inte lika bra som mitt gamla men man tager vad man haver:p Robin borde sluta skolan nu så han är hemma snart:) Pratade med en tant som bor i huset för första gången, efter att vi bott här 1½ år och flyttar om 2 veckor:p Det blev en kort "bekantskap". Jag skulle ju ha lite tid till att packa nu! Men jag vet inte vad jag ska packa ner:p Kanske lite tidigt att packa ner "prydnader". Så då är det inte så mycket kvar. Kökssakerna kan jag ju inte heller packa ännu. Kanske jag struntar i det i alla fall för tillfället:p Ska kolla om jag hittar några intressanta soffor på findit:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar