måndag 24 januari 2011

Krypa

Theodor kryper nästan:) Trodde att han skulle hoppa över det men nu är han uppe i krypställning ganska ofta och tar sig lite framåt i den också:) Det går inte så bra med packandet när Theodor stiger upp över allt så man måste hålla ett öga på honom konstant:p Men nu sitter han i famnen:)

Imorgon ska vi på 8 månaders kontroll till rådgivningen:) På torsdag ska jag och lappa hål till tandläkaren och samma dag slutar min mammaledighet! Hemska saker... Men på torsdag börjar vårdledigheten:) Får mer betalt för det än mammaledigheten så jag klagar inte:p

2 kommentarer:

  1. Hej! jag undrar bara hur du kommer att få mera pengar när du är vårdledig? Det är väl bara 314 €/ mån..? Eller är jag ute och cyklar? hehe. Jag går också snart på vårdledigt och kommer att få mindre pengar... har lägsta belopp på mammapenningen nu.

    SvaraRadera
  2. Jag får också vårdtillägg för att vi inte har mycket inkomster och sen får jag 180€ i selektivt tillägg från Vasa stad för att jag har en studieplats att återgå till:)

    SvaraRadera