torsdag 27 januari 2011

Bestämt

Det bli ingen simning för oss idag. Jag är lite snuvig och ganska trött men det skulle jag nog kunna simma med. Men Theodor är snuvig och hostar lite ibland och Robin har ont i halsen så vi gör nog bäst i att skippa simningen. Men det blir en massa flyttande istället. Tror att jag och Theodor stationerar oss i nya lägenheten sen och så får Robin och eventuellt han bror köra dit saker. Ska packa ihop allt som inte behövs nu snart. Får se om det blir någon babyrytmik imorgon. Om det blir så låter jag inte Theodor tugga på leksakerna där med risk för att han smittar. Får nu se hur det blir. Misstänker lite att det inte blir något besök till öppna daghemmet. Men nästa vecka ska vi försöka vara tillbaka till normalt:) Hoppas att Theodor blir frisk snabbt! Var just in till stan och köpte skor åt Theodor, en golvskrapa och en skvallertidning åt mig:)
Theodor höll sig någorlunda snäll när jag byggde om hans säng till en koja igår:)
Tomt i köksskåpen.
Lådor över heela lägenheten!
Theodors utekläder:) Hittade vattentäta byxor och jacka vid Lindex för halva priset, mössan för 2€ också därifrån. Stövlarna och handskarna för halva priset från Polarn o. Pyret:)
Vårskor från H&M för 8€ och Kuoma stövlar från Citymarket för 35€. Lite prisskillnad:p Men Kuoma stövlarna lär gå på nästa vinter också. Köpte så stora:) Nu ska jag slappa lite med skvallertidningen och SEN fortsätta med packandet:) (Glömde köpa hem saft...)

4 kommentarer:

  1. Ja misstänkt liti hä å att du hadd köpt hade blåa utedräktn från Lindex. Hä fanns ein kvar igår å så fanns i gul jackona utan tillhörand byxona, så vi köpt sama.
    Lika som blåbär... ;)

    SvaraRadera
  2. Får hald et öga på båda två i lekparken tå int man sir na skillnad på di:D

    SvaraRadera
  3. Kry på er så ni får buri flytt på riktit! :)

    SvaraRadera
  4. Hä er int riktit tomt i köks skååpi ännu!! Ja anmälar me frivilli ti hjölp til :)

    SvaraRadera