torsdag 27 januari 2011

Konstig Theodor

I förrgår somnade han redan lite efter 6 och sov ändå till 9 på morgonen. Igår somnade han lite före 10 och vaknade lite före 8! Förstår inte hur hans sömn fungerar riktigt...

Igår kväll var vi till nya lägenheten och fick nycklarna:) Den är mycket större än jag minns den! Vi får rum med en hur stor soffa som helst i vardagsrummet!:) Igår flyttade vi dit alla blommor och 2 flyttlådor med kökstillbehör. Theodor ålade omkring i hela lägenheten och hittade alla de saker som han inte borde röra så som elektriska värmeelement mm. Ugnsluckan nertill hittade han också och lådor i köket. Blir bättre när vi får möbler dit:) Idag ska jag och Theodor gå in till stan tror jag coh höpa ett par bra vinterskor åt honom som han också kan ha nästa år. Han lär ju inte börja gå ännu i vinter så det gör inget om de är lite för stora. Robin slutar 2 så då ska vi till lägenheten med ett lass lådor och mäta hur stor tvättmaskin vi ska ha. Sen vidare till Jysk och titta på soffor och köpa duschdraperi. Sen till Gigantti och titta på tvättmaskin. En golvskrapa till duschrummet behövs också.

Jag är trött idag. Kanske för att klockan inte är så mycket ännu. Vi ska kanske på babysim idag. Jag vet inte hur jag ska tolka Theodors förkylning. Han är nästan inte alls snuvig och definitivt inte slö och hängig så kanske det bli simning idag. Får avvakta och se:) Ikväll ska vi börja flytta på riktigt med kärra. Borde packa ihop kläder och sånt. Vi sover här ännu inatt men sen så tror jag nog att vi bor i nya lägenheten efter det:) På lördag har de lovat plusgrader så då ska vi ut i snön och leka bara Theodor är frisk:) De har lovat relativt varmt väder ikväll också som tur är och ingen nederbörd:) Vi har egentligen gårdskarlstur vid nya lägenheten tillsammans med ett annat par men förhoppningsvis kommer det ingen snö nu när vi inte kan skotta bort den där:p

Nu ska jag äta något!:) Ha en bra dag:)

1 kommentar:

  1. Jag tänkte tipsa om en tävling!

    Gå in på www.babyvarlden.se så ser du tävlingen på första sidan :)

    3 skötväskor ligger i potten! :)

    SvaraRadera