torsdag 20 januari 2011

Kallt...

Typiskt att det ska vara kallt idag när vi ska starta bilen. Egentligen är det väl inte så kallt för det är bara -7, men jag vill ha plusgrader:) Det var så härligt att vara ute när det droppade från taken och skorna blev blöta:p Theodor vill inte somna. Han stiger upp över allt men faller inte lika okontrollerat längre:) Han satte sig faktiskt ner nu när han stod bredvid soffan:) Och nu är han så snäll att han inte gör någonting som han inte får göra:p Det är ovanligt! Jag borde ta någonting att äta idag också:p Robin slutar redan 2 idag:) Tycker om när han är hemma (nähä!):p Annars skulle han väl nog fara till jobbet men eftersom vi ska på babysim ikväll så hinner han inte. Höödööö, sa Theodor just:p Haha:) Jag tror att det nog börjar bli läggdags för honom. De två senaste dagarna har han somnat kvart före 12 på dagen så det är snart det.

Jag är lite nervös inför flytten... Har ingen aning om varför:p Men lite kanske det beror på att vi inte är ens nära på klara med packandet (så varför sitter jag här och bloggar när jag borde packa?!) och så vet vi inte ens vilken dag vi får flytta. Borde sätta på några maskiner byke innan vi flyttar så vi har rena kläder i alla fall. Hamnar att köpa en ny tvättmaskin till nya lägenheten men det sörjer jag inte så mycket över:) Det blir en sidomatad istället för den här toppmatade vi har nu. Och ovanför tvättmaskinen finns en bänk så där kan vi byta på Theodor!:) Så skönt att inte behöva byta på en liten låg byrå i skrubben som vi gör nu:p Det enda som är sämre är att det är en bit in till stan. Men det är väl egentligen bara bra så jag inte shoppar för mycket:p

Theodor somnade kvart före:) Grannarna började borra 2 minuter senare så han vaknade men somnade om som tur var!:)
Här ska vi bo:) (Lånad från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar