måndag 17 januari 2011

Helgen

Jag kom mig för att köpa nagellack åt mig. Hjälper mot bita på naglarna abstinensen:p
Har hunnit packa lite. Tycker att vi har en el del lådor packade redan men det syns nästan inte någonstans att något är nerpackat:p
Theodor stiger upp i spjälsängen hela tiden men vet inte hur man kommer ner igen:p
Vi fick lov att sänka botten ännu mer så att han inte faller över kanten men han kan ändå stiga upp. Han stiger upp mot nästan vad som helst nu. Soffbordet vårt, packlådor mm. Får hålla ett öga på honom hela tiden. Just nu står han bredvid mig och vill gärna ha min dator:p

Idag ska vi på ung mammma träff men innan det ska vi ut och gå för Theodor måste sova före träffen. Han sover bara en gång per dag nuförtiden. Han somnar 8 på kvällen efter en vällingsflaska. Vaknar några gånger under kvällen/natten och är lite ledsen. Sen sover han till 8 på morgonen, äter välling och busar i sängen nån timme så att hans mor får ligga och dra sig:) Mat 11, sen sover han mellan 12 och 2 ungefär. 2 får han mellanmål och 5 är det kvällsmat. Jag gillar de här rutinerna:) Ska bli så skönt att inte bo mitt i stan. Mycket trevligare att vara ute och promenera på lite mindre vägar och inte på vägar med en massa trafik och trafikljus.

Imorgon ska vi på mamma träff:) På onsdag har vi inget inplanerat och på torsdag är det babysim. Sen är det helg och då ska vi norrut efter en bilkärra eventuellt med Robins bror. Sen är flyttveckan här!:) Får nog börja packa på allvar så småningom:p Vet ännu inte vilken dag vi flyttar. Antagligen nästa veckas helg, eventuellt kan vi börja föra dit saker redan på torsdag.
Hittade annars ett par simbyxor åt Theodor:) Sista paret de hade kvar i butiken:p Där hade vi tur:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar