lördag 1 januari 2011

2011-7 månader

Ja, då var det nya året här:) Ett år som kommer att innehålla en massa roliga saker!:)Det var riktigt roligt hos Kaitajärvis igår:) Men Theodor var fullt upptagen med att åla sig fram(!) så han somnade först 20 före 12. Duktig 7 månaders bebis:) Vi for hem mellan 1 och 2 och det var bara -5 grader ute:) Skönt att gå i den "värmen":) Just nu ålar sig Theodor omkring på golvet efter olika spännande saker:) Han har inte gjort det i den här omfattningen förut. Det brukar mest fara bakåt för honom men nu har han förstått hur man gör efter att ha sneglat på Lucas som halvkryper/ålar sig fram:) Det är konstigt, men Theodor lär sig alltid nya saker när vi är hemma hos någon annan:) Får se om han börjar krypa då när vi flyttar:) Han fick stor kvällsmatsburk igår också och han sov till 7 innan han åt och sen lät han oss sova till 10:) Hoppas att han börjar sova hela nätter nu när vi ska flytta:) Åh vad jag längtar!
Tänk att Theodor redan är 7 månader! Tiden går sjukt snabbt fram! Om en månad är han 8 månader och då ska vi vara borta från den här lägenheten:) Kommer säkert att ta ett tag innan vi kommit i ordning i nya lägenheten eftersom vi ska ha ganska många nya möbler, gardiner och dylikt:) Så roligt!!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har följt din blogg ända sen Blimamma.se!
    (Ljuvliig var mitt nic)
    Någon gång i februari vill säga. Bor i Stockholm och fick barn dryga månaden innan dig och tycker verkligen det är jätte kul att läsa sin blogg.!
    Kommer på mig själv med att tänka att det känns som jag känner dig, utan att du vet vem jag är.

    Är du intresserad så har du min blogg också. =)
    Mammaochlillao.blogspot.com

    SvaraRadera