måndag 17 januari 2011

Sitta

Det enda sättet att få Theodor att lite hållas stilla är att han får sitta på golvet. Han är ganska nöjd med att göra det:) Jag är lite hostig ännu men det är bara rethosta. Lite jobbigt. Men jag har friskförklarat mig nog:)

I helgen köpte jag annars dekorationssand till bröllopet:) De hade dem för halva priset så jag slog till:p Har också klippt ut alla programbladspärmar och börjat klippa ut placeringskorten. De tar mindre plats så i flytten än som stora pappersark:)

Nu ska Theodor snart få mat och sen ska vi så småningom gå ut:) Det är nästan plusgrader ute nu:) Så skönt! I helgen var vi och provsatt soffor och dit var det en bit att gå och det var -20... Det var inte så roligt att gå dit och inte hittade vi något som var riktigt bra heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar