onsdag 26 januari 2011

Snuvig bebis

Nu är Theodor mer förkyld än igår. Snuva och hosta så jag tror att vi hamnar att skippa babysimningen imorgon också. Suck. Men till goda nyheter då:) Igår somnade Theodor lite över 6 och han åt sen 8. Men efter det sova han hela natten ända till lite före 7! Och så åt han och sov till lite före 9:D Så nästan 15 timmars sömn:) Och jag somnade redan 10 för jag trodde att jag hamnar att vara uppe hela natten med honom men istället fick jag den skönaste natten någonsin!:) Nu ska jag hänga upp den sista maskinen byke som fick snurra så länge jag sov inatt:P Sen ska jag ta något att äta och efter det kommer Robin hem och vaktar Theodor medan jag sticker iväg till tandläkaren... Usch. Men det som är positivt är att Theodor verkar glad idag:) Igår var han riktigt jobbig ibland. Men hittills idag har han varit en snuvig solstråle:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar