måndag 11 april 2011

Theodor får en kusin

Nu har jag fått tillåtelse av de blivande föräldrarna att komma ut med denna nyhet:) Theodor ska få en kusin i september! Hur kul är inte det då?!:) Det är alltså Robins storebror som ska bli pappa och det blir Theodors första kusin. Ser verkligen fram emot att få veta vem som gömmer sig i Danielas mage:) Jag gissar på en flicka:p *
Annars då. Natten har varit jättebra! Theodor sov hela natten, vaknade bara en gång men då var Robin ännu vaken så han såg till honom så det räknas inte;) Halv 8 ungefär så ville han stiga upp. Idag ska vi till öppna daghemmet men ung mamma träff skippar vi. Vet inte riktigt hur man ska göra med den. Det kommer ändå ingen så jag tror inte att jag orkar fortsätta försöka. Dessutom har vi öppna daghemmet att gå till och dit kan ju unga mammor också söka sig:) Billigare kaffe där än på café;)

Igår var vi på födelsedagskaffe till Robins storebror och Robins mamma och syster var också där:) Roligt att träffa dem igen! Theodor var nöjd nästan hela tiden men blev lite trött sen mot kvällen så han sov i vagnen när vi åt vid Koti Pizza. När vi kom hem så åt han och somnade ganska genast. Jag tittade lite på tv men gick oxh la mig relativt tidigt ändå. Idag har jag tänkt hinna städa lite här i röran också. Robin börjar först 10 idag så han är ännu hemma. Vi behöver inte vara på stan längre än nödvändigt idag för vi sitter på med Emma och Lucas:) Tack för att ni finns:D

*Kom på att den blivande pappan har födelsedag idag också! Grattis grattis:)

1 kommentar: