tisdag 26 april 2011

Grått


Datasladden upphittades i Kronoby. Får se hur jag ska klara mig utan dator i över en vecka! Hoppas att jag inte behöver något som finns på den. Programbladen finns där men de lär jag inte printa ut ännu så det borde vara lugnt. I morse vaknade vi av Theodor som vanligt, men han sov hela natten! Nu sover han igen:) Det har ösregnat här någrq gånger idag.

På fredag ska jag och prova ut underkjol. Hade dubbelbokat mig imorgon för vi ska på mamma-barn träff:) På torsdag blir det läkarbesök. Så hela veckan är spikad! Grillning i helgen om vi hinner köpa en grill tills dess... Idag borde jag städa men jqg orkar inte engagera mig så här "tidigt" på morgonen. Får bli lite bröllopsfunderingar istället tror jag:) Borde sy fast ett band i klänningen så att bhn inte syns sen. Det är verkligen inte lång tid kvar nu! Prästen vi ska ha verkar riktigt bra:) Den här helgen har varit härlig! Förutom att jag saknade Robin när han blev bortrövad. Men han hade riktigt roligt:) Jobbigt att skriva inlägg från telefonen... Ja annars, byta ringar=byta däck. Kan vara lite förvirrande, men jag använder aldrig ordet däck. Hoppas att ni orkar vänta på ordentliga inlägg ännu 1,5 vecka:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar