tisdag 12 april 2011

Eftermiddag

Emma och Lucas var just här och "lekte":) Försöker få Theodor att somna men det går inte alls lika smidigt som jag hade tänkt mig. Han tror tydligen att han visst kan vara vaken 9 timmar i sträck utan problem... 6 timmar kan jag förstå men INTE 9! Han somnar nog säkert snart i alla fall.
Pajen i genomskärning:)
Fick inga bra bilder på killarna. Theodor är han med mindre hår:p
Robin slutar skolan om ca 50 minuter. Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med, fastän det nog finns att göra. Städmässigt så är det ganska städat men bröllopsplaneringen finns det nog kvar att fundera lite på. Funderar lite på musiken till festen. Vi ska ha via dator så kanske det är enklast att skaffa Spotify premium för en månad? Är ju inte så dyrt... Ska fundera med min andra hälft:) Njuter så av att se snön smälta där ute! Härligt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar