torsdag 14 april 2011

Besökare

För några veckor sedan hade jag 53 nya unika besökare per dag baserat på 30 dagars medeltal. Nu har jag 64! Tydligen är ni fler som hittar hit nu:) Kul! Men ni är tysta:p Skriver inte så provocerande som storbloggare brukar göra. Skriver inte för att få besökare men visst är det roligt att ha läsare till bloggen:) De flesta av er är från Finland, ganska stor del från Sverige och så 23 andra länder.

Nu sitter jag och lyssnar på vår vals:) Oj så mycket jag kommer att ha att skriva om efter bröllopet! Vill ju inte avslöja för mycket här och förstöra för gästerna:) Nej nu ska jag öva lite vals så länge Theodor sover:D

3 kommentarer:

  1. Oj, va synd att ni int bor i Kokkola! Tänkt nämligen på de mesama ja såå en annons om att di ska ikväld, 14.4, haa häämusiikki-ilta i sockenkyrkan! :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att de kommer fler och fler läsare ;) Mina stiger också sakta men säkert, dock är mina ocks tysta :P

    SvaraRadera
  3. Jag är en rätt så trogen läsare. Har en dotter som är knappt en månad äldre än Theodor. Född samma år som dig och är gift...:)Roligt att följa med thedors utveckling och er bröllopsplanering.

    SvaraRadera