torsdag 14 april 2011

Hemm en stund

Kom just hem från tandläkaren. Eller tandsköterska var det nog. Emma följde med och vaktade Theodor i väntrummet medan jag var inne i 15 minuter. Först så steg Robin av vid skolan. Sen körde JAG bil igen. Gjorde ju det igår också. Saknar att köra bil men på samma gång har jag blivit en lite osäker chaufför. Borde verkligen köra bil oftare! Nu har jag parkerat alldeles för nära grannens bil så jag har lite dåligt samvete. Men till mitt försvar så ska vi snart iväg till stan igen:) Tänkte att Theodor får sova en stund först bara. Men han har åtminstone inte somnat ännu. Gissa om jag inte glömde att borsta tänderna i morse. Pinsamt! Men det blev lite stressigt. Kom till tandläkaren en minut före jag skulle vara där så det blev lite knappt men vi hann:) Det var minusgrader i morse men nu är det plus! Och solen skiner så härligt! Tror att jag ska köpa en glass åt mig på stan sen:) Vi fick sova ostört inatt också, men Robin fick sätta tillbaka nappen i munnen på lillen runt 12, men han var som vanligt vaken då ännu. Jag hade lite svårt att somna för jag var stressad när jag hade kommit fram till att jag skulle till tandläkaren och jag inte visste om Emma kunde komma med eller inte + en gnutta dåligt samvete över att ha skickat meddelande åt Emma efter 11... Nå, hon blev inte sur:) Nu blev det här en smula långt så jag ska kanske avsluta. Hoppas att ni får en riktigt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar