måndag 4 april 2011

Långhelgen

Redan måndagskväll! Det blev dåligt med uppdatering idag p.g.a. att min strömmen i min telefon tog slut. Vi kom hem mellan 7 och 8 ikväll så vi har bara hunnit äta våfflor gjorde med vårt nya våffeljärn som vi köpte i helgen för ett presentkort vi fick i somras:) Har också hunnit titta på 16 & pregnant och senare ikväll blir det En unge i minuten. Vi var via butiken på hemvägen och köpte mat för veckan men också en ny sadel till min cykel (som vi transporterade hit från mina föräldrars nu äntligen) och varsin hjälm åt mig och Theodor:) Så nu får vi (jag) börja cykla! Härligt. Lyssnar på klassisk musik nu från LP skiva som vi köpte på loppis i lördags. Vad annat då... Vet inte riktigt om det har hänt så mycket annat nu. Ska försöka få upp lite bilder imorgon. Annars har vi ingenting inplanerat för morgondagen. Ganska så skönt efter en lång helg! Nu ska jag stänga av dator och vända blicken mot tvn istället:) God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar