onsdag 27 april 2011

Home

Vi kom just hem från en lyckad mamma-barn träff, som vanligt:) Så roligt att träffa alla bebisar (och mammor såklart) igen:) Jättegod paj bjöds det på + min citronpaj som var helt ok också:) Och maffiga chokladmuffins! Theodor somnade i bilen på väg hem och blev riktigt arg när han vaknade. Han somnade genast om när han kom i säng.
Jag är på Robns dator nu igen, för han är i skolan och skriver prov. vi ska hämta honom senast 17. Kanske vi far in till stan och fixar lite bröllopsstuff då på samma gång:) Beror på hur mycket Robin har att göra förståss. Han har bara två dagar kvar i skolan innan han får sommarlov(=börjar jobba). Jag ska skaffa ett busskort, eller en ny cuiel. Helst båda:p Funderar allvarligt på att börja prenumerera på Vasabladet. Vi får bara reklam hit. Skulle kännas lite mer vuxet att prenumerera på en riktig dagstidning.
Har inget jag måste göra nu innan vi ska hämta Robin och det är skönt! Passade på att efterspänna ringarna (=däcken på bilen) innan jag kom in så nu behöver jag inte vara rädd att deska lossna när jag kör:p Tyckte att bilen krängde till lite konstigt när jag körde men jag vågade inte nämna något åt Emma, hehe:p Men hjulen satt fast bra nog så det var säkert bara ett gupp eller min körtalang:) Borde verkligen köra bil oftare. Har blivit en så osäker chaufför när jag kör så sällan. Är nervös ett dygn innan jag ska köra men sen går det hur bra som helst i alla fall coh käns inte konstigt. Det var rusning nu när vi kom hem så en hel del bilar i rörelse. Lär inte vara mycket mindre nu när vi ska hämta Robin.
Nu blev det mycket bil i inlägget så jag ska avsluta:)

1 kommentar: