torsdag 7 april 2011

Skäms

Jag hade faktiskt tänkt orka ta fram kameran och överföra bilder hit till bloggen idag men det har jag inte gjort... Har däremot sytt klart slöjan! Och blev tveksam till om jag ska ha den så veckad som jag har sytt den eller om den får bli enklare... Har också sytt fast en ögla i min fina klänning så jag ska kunna hålla i släpet när vi dansar:) Åh vad jag längtar efter att få ha min klänning!

Nu håller jag på med mat åt Theodor. Ska börja med mat åt oss vuxna(?) snart också. Det var roligt att prova brudklänningen igen idag. Antagligen blir det bara en provning till innan bröllopet! Eller kanske två. Ska ju och prova ut underkjol också så. Men den är så trevlig att ha på sig:) Kommer väl inte att tycka det efter att ha burit den i 12 fullspäckade timmar! Imorgon ska vi till öppna daghemmet, men först ska vi antagligen gå på stan en stund och jag ska hitta smink åt mig till bröllopet! Ska inte ha mycket men en vattenfast mascara, underlagskräm, rouge och en ny ögonbrynspenna. Ska försöka hitta skor åt Theodor också tror jag. Vi hamnar att fördriva tiden i 3 timmar innan vi ska till öppna daghemmet. Det är ganska länge det. Nå, vi brukar få tiden att gå i alla fall:) Sen är det helg!! Ska köpa en ny ytterring till min cykel för den befintliga är för stor?! Har tydligen blivit uttöjd så jag kan inte cykla på den ännu. Hoppas att trottoarerna blir sopade snart så jag kan börja rullskrinna:) Nu ska maten fixas. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar