onsdag 20 april 2011

Grått

Grått och regnigt ute idag. En riktig innedag med andra ord. Vi fick sova bra inatt:) Theodor vaknade igen 10 före 8. Igår kväll var vi i bastu. Det var tyngre än normalt vilket tyder på att jag kanske inte är helt återställd ännu. Men jag känner mig nog frisk:) Får i mig mat. Theodor är snuvig men annars pigg och glad. Jag och Theodor var ute och gungade igår och sen var vi över till grannarna en stund:) (Om ni tycker att det är förvirrande när jag skriver Emma och Lucas ibland, Emma och Joacim ibland och grannarna ibland så kan jag klarlägga att det är samma familj. Vi känner inga andra grannar)
Theodor idag med sin Polarn o. Pyret body. Tycker jättemycket om den, synd bara att de har sy dyra kläder. Men den här har faktiskt farit hållbar också. Vi har använt den i ett halvår nu men den är storlek 74 så den börjar bli för liten. Välanvänd men det syns inte!
Så här mycket snö har smält här nu! Härligt:)
Theodor i sin halare st. 68 och den går ännu på! Underbart:) Nästan bästa köpet vi gjort!

Idag tror jag inte att jag tänker göra så mycket bröllopsrelaterat. Behöver lite paus från det så allt bröllopspyssel är undanstädat nu för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar