onsdag 13 april 2011

Natt

Hjälp, vad klockan har hunnit bli mycket! Borde nog ta och sova en skvätt nu:) Imorgon ska vi fördriva tiden på förmiddagen och sen ska vi in till stan på en del ärenden. Bland annat köpa en bärsele! Och lite bröllopspysseltillbehör. (Långt ord. Kanske inte ska vara bara ett ord?) Fick idag veta att två till inte kan komma på bröllopet. Nu är det sju (tror jag) som inte kan komma. 4 som klart har meddelat att de inte kommer. Synd, men vi får träffas en annan gång istället! Oj vad det kommer att bli mycket bröllopsskrivande här i bloggen nu ett bra tag framöver! Men jag lovar att inte glömma bort det vardagliga:p Så en vardaglig grej nu är att jag är trött och ska gå och lägga mig nu. Robin börjar skolan redan 8 imorgon men är då ledig på eftermiddagen:) Om någon vill köpa en cykel åt mig, eller skänka bort en 28 tums damcykel helst med 3 växlar så tar jag gärna emot:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar