onsdag 20 april 2011

Det går frammåt

Nu har jag hunnit göra en hel del pysselgrejor som har med bröllopet att göra:) Sitter för tillfället och filar på en bordsplacering. Inte det allra lättaste kan jag lova! Hur ska man veta vem som kommer att komma överens med vem? Vi ska inte ha något egentligt program så gästerna får lov att underhålla varandra. (Låter skittråkigt men det blir nog bra, jag lovar! [Och de flesta har redan anmält att de kommer så ni kan inte ändra er nu;)]) Har klippt ut för många programhäftespärmar så nu funderar jag om alla ska få eget programhäfte eller om det blir ett per par. Tror att jag ska fixa ihop skilda häften åt barnen:) Det blir nog bra det!

Märkte en lite rolig sak idag. Jag har hoppat upp från nionde till sjätte platsen på bloggtoppen inom kategorin Ung mamma:) Kanske därför jag fått flera besökare nu.

Theodor sover för tillfället. Han var riktigt gnällig men efter en banan så blev han nöjd. Han sov "bara" tre timmar i dag. De senaste dagarna har han sovit fyra timmar i sträck på dagen så lite skillnad är det nog. Robin borde komma hem riktigt snart tror jag. Ingen jobbar väl så här sent?:p Nej nu ska jag fortsätta med bröllopsplaneringen när jag en gång har motivation. Nu SKA det gå framåt och det SNABBT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar