fredag 12 oktober 2012

Räkningar

Sådär, då var alla räkningar betalda! Skönt:) Har hunnit städa hela halva lägenheten idag innan ägaren kom hit och tittade på badrummet så dagen har gått snabbt! Wilma sov 1,5h!! Det har ALDRIG hänt på förmiddagen förut. Kanske grötens förtjänst:) Blev sen lunch men det gör inget. Jag har sytt klart Wilmas åkpåse också som ni ska få se sen när hon använt den. Hoppas att den fungerar i bilen idag. Nu ska jag packa färdigt och sen se på Holby City. Sen så är det bara en timme ungefär tills Robin slutar och då ska jag laga mat så vi snabbt hinner iväg ikväll innan det blir mörkt. Vi ska alltså norrut idag. Börjar vara en stund sen sist. Och nu fungerar det ju inte att blogga från mobilen mera:/ Så antagligen inga uppdateringar i helgen, om jag nu inte släpar med datorn men jag tror inte att jag gör det. Kommer att få abstinens! Ha en trevlig helg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar