tisdag 9 oktober 2012

Koffein

Jag tror minsann att jag har gått och blivit "allergisk" mot koffein. Drack fyra koppar té igår, och det är ju ändå mindre koffein i det än kaffe, och kände mig helt konstig efteråt. Har alltid varit lite överkänslig mot kaffe men nu får jag nog ta och skippa det helt. Fick obehagligt "fladder" i hjärtat så det känns lite onödigt att frivilligt inta koffein när man ändå blir lite halvorolig. Ska ta upp det med läkaren på torsdag när vi ska till rådgivningen. 

Och till någonting helt annat. Wilma sov som en kratta inatt. Vaknade tusen gånger och var vaken ca 1,5h mitt i natten men då fick hon nog ligga i sin säng. Skrek till ibland men somnade om själv till sist. Säg inte att de dåliga nätterna är här för att stanna, igen... 

Nu ska jag fixa ihop äggsmör och sen sticker vi till Öppet dagis igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar