torsdag 25 oktober 2012

God morgon!

Gårdagen gick i ganska samma tecken som förrgårdagen. Klädde ungarna för varmt (men seriöst, trodde aldrig det skulle vara varmt TVÅ dagar i sträck...) och så gav min telefon upp och började stänga av sig själv:/ Vill inte köpa ny! Nu har den hållit sig igång i snart 12 timmar så kanske det bara var något tillfälligt fel som fick den att stänga av sig 5(!) gånger igår. Nå syjuntan på kvällen räddade dagen lite och sen badade vi bastu för sista gången i den här lägenheten. Hade till och med köpt hem en öl och en cider åt oss. Wilma vaknade såklart och skrek när vi var i bastun men jag fick henne att lugna ner sig ganska snabbt och sen så åt hon bara en gång inatt och då bara från ena sidan så hon kan inte ha varit så hungrig. En bra natt med andra ord! Idag ska vi till öppet dagis och sen hem och packa, tvätta de sista kläderna och vardagsrumsgardinerna (som jag verkligen hoppas att inte krymper i tvätten!!). Ja, igår fick vi den goda nyheten att vi får flytta redan på söndag i alla fall så flytten känns lite lättare nu. Och så har jag världens bästa man som tagit över min optimism för stunden vilket är ganska skönt. Har skickat att jag vill ändra adress på försäkringarna idag och nu ska jag meddela mina vänner via FB vad vår nya adress är:)
Idag har de lovat snö! Får se om det stämmer eller om den kommer först imorgon. Blir nog lite roligt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar