tisdag 16 november 2010

Trött

Theodor åt gröt redan 8 igår kväll. Sen skulle han somna tyckte vi eftersom han då inte sovit på några timmar. Men han ville verkligen inte somna. Fick honom att sova 15 minuter ungefär men sen vaknade han igen och var arg. Kom på att han kanske är hungrig med tanke på hur lite han ätit de senaste 2 dagarna. Han åt 160ml och somnade genast efteråt. Lite över 10. En av de jobbigare kvällarna igår alltså. Jag somnade strax efter honom så det blev i princip ingen egentid för mig igår. Men nu i morse vaknade jag av Robins alarm runt 7 så jag steg upp. Theodor sover fortfarande. Är lite trött men om jag somnar om nu så kommer jag att vara ännu tröttare när Theodor sen vaknar. Det är ansträngande att vara mamma ibland:p Men nu är det ganska mysigt att vara uppe och sitta med pyjamas och en filt runt sig i soffan och julbelysning på balkongen:) Bara jag inte var så trött så skulle man kunna inbilla sig att det är kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar