måndag 29 november 2010

Min drömklänning

I fredags var jag då till Boutique Beauty och provade brudklänningar:) Emma var med lite som smakråd och moraliskt stöd:P Vi plockade fram några klänningar som jag skulle prova och hittade en som såg väldigt fin ut, men den var 890€ så jag ville inte ens prova den. Hon som hade hand om oss plockade fram några klänningar i den stilen som jag hade beskrivit åt henne. Hon såg att vi lite hade dragit ut den dyra klänningen och sa att den var ju fin men att den nog går över min budget lite och sen la hon tillbaka den. Men ganska snabbt sa jag att jag nog vill prova den i alla fall. Då berättade hon att jag får 20% rabatt på en klänning om jag köper den idag. Jag provade först en lite enklare klänning som var jättesnygg! Var nästan lite tveksam till om jag skulle prova flera klänningar ens. Men sen provade jag den "dyra" klänningen och den var helt underbar! Med en underkjol till så blev den riktigt fin. Provade en till i samma märke som också såg bra ut men den var inte lika vid. 2-3 klänningar till hann jag också med men de tyckte jag inte riktigt om. Det var till sist 3 klänningar som jag verkligen tyckte om. Men den andra klänningen jag provade var nog finast. Så jag köpte den:) Butiksbiträdet och Emma tyckte också att den var finast:) Är så otroligt nöjd med köpet måste jag säga! Längden var passlig och den ska bara sys in lite i midjan:) Tänker inte sätta in nån bild på den innan bröllopet, men jag kan avslöja att det är en prinsessklänning utan axelband och med ett ganska stort släp:) Lycklig!! Ja, och priset på den blev 712 och jag hade ca 700 som budget:D
Å TACK Emma för att du kom me!:)

1 kommentar:

  1. Oj nej jag som hade hoppats se bilder på den!!! På nåt vis är det nåt magiskt med att prova ut sin brudklänning (även om jag aldrig gjort det) :)

    SvaraRadera