måndag 29 november 2010

Gnäll

Theodor har varit gnällig ikväll. Sovit för lite under dagen och nu är han riktigt skrikig, men jag tror ändå inte att han är trött. Tänder kanske. Nå, han lär väl somna så småningom i alla fall. Han har ätit bra idag. Först gröt, kött potatis, fruktpuré, potatis/blomkål, gröt. Så nu borde han sova hela natten tills det är grötdags igen:) Hoppas!! Vi var bara 2 stycken på ung mamma träff idag. Tycker att det borde finnas ganska många unga mammor i Vasa ändå. Kanske borde sätta upp lite lappar på rådgivningar. Nästa vecka är det i alla fall ingen träff för då är det ju självständighetsdag:) Bara Theodor somnar snart så ska jag göra det samma. Kanske läsa lite först. Ikväll var Robins brors fästmö hit. Jag ska sy om en klänning åt henne till fredag så vi fixade lite med den och sen drack vi saft och pratade i några timmar:) Riktigt trevligt:) Men nu ska jag nog börja ställa mig i säng:) Godnatt!

1 kommentar: