onsdag 24 november 2010

Läkare

Har försökt få tag i min läkare både i måndags och idag när hon hade telefontid men kön var full så jag fick inte tag på henne alls. Ringde till HVC istället och de sa att jag antingen kan vänta till januari, gå till privatläkare eller till huduvhälsostationen. Det blev det sista alternativet. Fick vänta 2 timmar innan jag slapp in till läkare så imorgon ska jag och ta några prover och så på ultraljud för magen. Känns mysko att fara på ultraljud när man inte är gravid:p Orsaken till att jag ska det är att jag har gått ner väldigt mycket i vikt nu på en gång och får nästan inte i mig någon mat... Så det borde kollas upp. Så idag hann jag inte in till stan. Imorgon blir en väldigt fullspäckad dag! Först tandläkare, sen till huvudhälsostationen igen, sen till stan och handla och sen på mamma träff:) Ser mest fram emot det sista:p Så imorgon på eftermiddagen har jag bara roliga saker att se fram emot:) Mamma träff och brudklänningsprovning:) Jeij!:D Nu ska vi börja med maten så småningom:) Ha de gött:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar