torsdag 11 november 2010

Dreglar

Det rinner nästan dregel ur Theodor nu. Han var väldigt svår att få att somna igår kväll. Han somnade först 10 efter en hel del gnäll. I morse vaknade han lite före 8 och var gnällig igen. Misstänker att det är tänder på g. Eller så är han allergisk mot fisk. Tror mera på tänderna. Han har faktiskt fått 2-3 prickar på kinden, men jag tror inte att det beror på fisken. Får se.
Igår var vi och hälsade på min kompis och det var riktigt trevligt!:) Men jobbigt att skuffa vagnen i 15 cm snö på somliga ställen! Bra träning:p Men ändå kändes vägen dit kortare nu än sist jag var dit. Men sist jag var dit så var jag gravid och fick ont i magen av att gå för snabbt osv.
Idag har vi ingenting inplanerat annat än att tvätta en massa kläder och så har jag körövning på kvällen. Är ganska snuvig men jag borde nog kunna sjunga ikväll:) Nu ska jag nog sortera byket. Tråkigt. Men vi har i alla fall städat här i lägenheten nu:) Supernöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar