onsdag 3 november 2010

Rådgivningen 5 månader

Allt verkade riktigt bra, förutom vikten som inte riktigt gått upp som den ska, kan bero på att han spyr upp mat. Så vi ska ge fler måltider per dag åt honom. 8820 gram, 71 cm och 45 cm i huvudomkrets:) Han hade bara gått upp 150 gram! oj oj... Men snäll och nöjd är han:) Och mycket stadig för sin ålder också:) Stolt mamma:)

Rådgivningstanten gav mig världens snällaste kommentar:) Hon sa att jag måste vara född till att vara mamma:) Hon tyckte att trots att jag är så ung så är jag så avslappnad och "proffsig":) Så hon trodde att Robin kan känna sig dålig när jag är så duktig, haha:p

1 kommentar:

  1. Oj va han är stor!!! Vi var på Ivars 8 månader kontroll i onsdags o han är i dagens läge 9020g, 71 cm o huvuomkretsen ligger på 45,5cm!! Men han är ju lite mindre än medelsvensson vår kille :) Er kille e lite större än medelsvensson i stället, därav medeltaler :)

    SvaraRadera