tisdag 30 november 2010

Lite lustigt:p

Gammalt blogginlägg
AC/DC

Idag skulle jag ner till R-kiosken för at köpa AC/DC biljetter, men de fick ingen kontakt och sa att jag skulle komma tillbaka senare. Tydligen förstår de inte att SC/DC biljetter säljs slut på några minuter. Sprang upp till lägenheten och la på datorn och klickade fram mig till köptjänsten. Blev tvungen att registrera ett nytt konto åt mig där, men jag slapp fram till sidora riktigt bra och nu sitter jag med 2 AC/DC biljetter i min hand:D Är ganska så stolt över mig själv nu:) Jag ska ju inte ha biljetterna själv, eftersom det är den första juni och då har jag tänkt vara ganska nybliven mamma:p Det är sambons lillabror som ska ha en och så ska sambon kanske ha den andra, beroende på när liten tittar ut och när han har jobb såklart. Tänkte att jag skulle ta och somna om när jag kom hem igen, men nu är jag så stolt över mig själv så jag kan inte somna om:D Har tänkt vara ganska så aktiv idag:) Men jag ska börja dagen lite lugnare nog:)

Ja, GANSKA nybliven mamma var jag nog då jo:p

3 kommentarer:

  1. Sv: Vet inte riktigt, det beror säkert på vad man väljer för blommor. Kan jag tänka mig att en orkidébukett e dyrare än en med ex rosor.

    I mitt fall sku dom återkom lite senare då dom vet vad priserna ligger på när det börjar va dags att beställ hem blommorna. Men ja har bara hört om buketter som e 70+ euro.

    SvaraRadera
  2. Välling på morgonen är ju väldigt praktiskt faktiskt! Dessutom är det mysigt

    SvaraRadera
  3. GRATTIS THEODOR!!!!!
    Kram Anna & Melly

    SvaraRadera