tisdag 9 november 2010

Natten

Theodor vaknade bara en gång inatt:) Det kan jag leva med:p Det var såklart lyxigare när han ett tag sov hela nätterna men han behöver mat på natten fastän han får gröt på kvällen. Inte mycket att göra åt det liksom:p Nu sover han:) Och jag ligger på soffan och slappar:p Borde börja städa lägenheten för det kommer eventuellt folk hit ikväll. Har en hel del kläder som ska tvättas också... Vi var ju på ung mamma träff igår. Riktigt trevlig som vanligt förutom att jag var ganska trött efter att inte ha sovit ordentligt i helgen. Köpte en skjorta åt Theodor, en tröja åt mig och så hämtade jag ut Ellos paketen. Har fått 6 handdukar extra pga att de har klåpat sig några gånger med leveransen:p Nu ska jag nog sätta på en maskin tvätt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar