måndag 8 november 2010

Helgen som varit

På fredag körde vi norrut. Theodor gick med på att jag satt i framsätet största delen av resan:) Mycket trevligare att sitta där. Vi sov hos Robins mamma natten till lördag. På lördagen så förde vi Theodor till mina föräldrar och sen for vi på begravning. Theodor hade nog klarat sig riktigt bra hos mina föräldrar. Efter begravningen for vi till Tärjär igen och bytte om och sedan hem till mina föräldrar. Vi träffade några kompisar där som vi inte sett på ett tag:) Sen for vi tillbaka till Tärjär och sov där. På söndag så var jag och Theodor till min barndomskompis i Kokkola:) Det var riktigt trevligt att träffa henne och se hur hon och hennes sambo/fästman bor:) När vi körde tillbaka till Tärjär så märkte jag att vi börjar ha lite bensin. Blev lite fundersam över hur det kan ha gått åt så mycket bensin. På kvällen när vi körde hem igen så fick vi stanna och tanka redan efter 50 km. Vi skriver upp lite varje gång vi tankar så jag märkte att vi hade kört 500 km sedan i fredags! Så det blev en hel del körande i helgen.
Idag ska vi på ung mamma träff:) Nästa veckan så ska jag till tandläkaren samma tid som det är ung mamma träff... Men den här veckan har vi passligt:) Hoppas att ni har haft en trevlig helg:) Har no gjort något speciellt??:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar