tisdag 2 november 2010

Mat till bröllopet

Nu är maten "fixad":)
Börjar ha en hel del "färdigt":P Pysselmaterial är inköpt också:) Så nu är det brudklänning, papperslöpare och andra småsaker kvar:p Ekonomiskt kommer vi att klara det här fin fint:)

Theodor sover nu. Han har sovit ganska länge. Ville inte ha mat så vi får ta det senare. Ska bli kul att gå till rådgivningen imorgon:) Men på ett sätt inte. Han ska få vaccin. 2 sprutor tror jag. Jag fasar för det. Förra gången var jag inte alls lika nervös inför det som jag är nu...

2 kommentarer:

  1. Jag var inte heller nervös inför de första sprutorna men innan de andra två som Agnes fick idag var jag det. Men det gick faktiskt mycket bättre denna gång. Hon blev ledsen men det gick över mycket fortare! Nu är det bara att hoppas att hon inte får feber! Lycka till, det går säkert bra!

    SvaraRadera
  2. hoppas att han int reagerar på e! Liam fick riktigt hög feber å utslag av 5 månaders vaccin...

    SvaraRadera