tisdag 2 november 2010

Tacksam

Igår kom jag på hur tacksam jag är för en massa saker. Blev tårögd av att tänka på hur bra jag har det. Hur bra vi har det. Jag är så otroligt tacksam för att jag träffade Robin, att vi fick en underbar Theodor, min underbara familj och släkt, mina kära vänner som trots att somliga befinner sig i olika skeden av livet och olika städer ändå finns kvar. Idag när jag kikade in på Linns blogg så läste jag det här inlägget. Att förlora sitt barn måste nog vara det värsta man kan vara med om. Man ska verkligen ta vara på allt och inte ta något för givet. Pratade med Robins mamma om det i helgen också. Man ska verkligen ta vara på tiden. Njuta av varje stund. Theodor ligger och sover på soffan och ser så fridfull ut. Jag är så otroligt glad att han finns! Tänk vilken liten sannolikhet det var att just han blev till! Borde inte klaga på någonting, jag har ju allt man kan önska sig [v]

2 kommentarer:

  1. Så ä det <3 Det är tyvärr inte varje dag man ser det fantastiska i livet, ibland behövs nåt wake up call för håxa vad man har.

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när känslorna svämmar över??

    SvaraRadera