fredag 5 november 2010

Fredag igen då

Idag ska vi norrut igen. Theodor vaknade bara 2 gånger inatt. En gång för vändning och en för mat:p Gick och la mig ganska sent igår, men var ändå ganska pigg i morse:) Kommer att vara helt slut i helgen istället säkert:p Provade en klänning i dag som jag ska ha på mig på begravningen. Den var nog väldigt precis på mig! Robin fick hjälpa att få den av mig:p Sydde den när jag gick på Beklädnads. Det är det bästa jag sytt, men inte snyggast:p Men alla sömsmåner är så raka, fina och strukna:) Ända plagget jag fick högsta betyg på:p Sydde ev kavaj till den men det var ett riktigt dåligt tyg! Kommer fullt med hål i det... Och ändå var det Armani tyg. Blev väldigt besviken.
Idag ska jag se det senaste One Tree Hill avsnittet:) Och packa. Robin har skola till 2 och sen åker vi norrut. Idol ikväll:)

Lilla tandtrollet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar