måndag 18 oktober 2010

Usch

Grannarna har börjat borra nu igen idag, och Theodor vaknade. Han har sovit alldeles för lite! Bara 15 minuter kanske? Och han brukar sova ½ timme åtminstone. Blir verkligen irriterad! Om jag för ett år sedan hade vetat hur mycket oväsen det skulle ha varit i det här huset det kommande året så hade vi flyttat till en annan lägenhet innan vi hunnit "installera" oss ordentligt. Jag tycker nog om lägenheten men den är lite liten och allt renoverande här gör en tokig! Nu har de haft möte om att alla bruksvattenrör ska bytas. Vet inte när men hoppas verkligen att det är först när vi har flyttat bort härifrån. Inte för att jag vet när det är, men antagligen om lite mer än 1 år. Det beror väl på var Robin får jobb. Nu tänker jag titta på lägenheter bara för skojs skull och drömma mig bort till en tystare lägenhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar