tisdag 5 oktober 2010

Blåser

Det nästan stormar ute nu! Blåser riktigt ordentligt så det bara skallrar i fönstren ibland. Robin har skola till 8 ikväll. Jag borde VERKLIGEN logga ut nu, hänga upp kläder på tork och sen städa och baka och sånt:p Theodor har sovit snart 2 timmar:) Men bara tack vare att jag har gungat vagnen hela tiden!
Kom just på att Robin borde få höstlov om 1½ vecka! Shit, va tiden går fort! Måste ju planera in något till det då:p Vill till Sverige... Men det lär vi väl inte hinna med:( Får se. Men nu ska jag verkligen börja plocka här. Av med datorn bara. Kanske loggar in igen sen när jag är klar med allt. Men högst antagligen inte. Nu ska jag sätta på musik som jag tycker om och sen ska det städas:) Det går mycket lättare med musik! Håller ni med?:) Ha en trevlig kväll!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar