torsdag 28 oktober 2010

Skrikig unge

Theodor har varit riktigt skrikig de två senaste kvällarna. Har ingen aning om varför. Men mellan ungefär 6 och tills han somnar 8-10 så har han varit riktigt gnällig. Det enda som duger är om man går med honom i famnen. Men inte ens då är han helt nöjd. Han river sig i örat lite ibland också, men jag vet inte om det är för att det gör ont eller om han bara har hittat sina öron:p Jag provade att trycka lite vid örat där det brukar göra om man har öroninflammation men han reagerade inte alls. Om han är lika skrikig ikväll så får vi nog fara och visa upp honom till läkare tror jag. Hoppas att det bara är tänder eller något liknande.

Igår gick vi på stan flera timmar:) Det var kul! Theodor sov en stund men sen halvlåg han i vagnen och tittade:p Vi tok kaffepaus hos Arnolds:) Köpte en ny leksak åt Theodor också:) Och en stegräknare åt mig:p Måste börja röra på mig mera och den ger mig motivation:) Jag går ganska mycket här hemma på kvällen! Igår gick jag över 1100 steg på någon timme här i lägenheten:p Idag ska vi hämta bilen som egentligen skulle bli klar igår men de hittade någon packning som hade gått sönder som måste bytas så de har bilen ännu. Blir en ganska dyr historia det där. Nå, det måste göras:p Vilken bil man än har:p Oljebyte, kamremsbyte och byte av vattenpump:p Tur att vi har en Opel i alla fall! Skulle bli mycket dyrare med t.ex. en Volvo.

Inatt var jag vaken i 3 omgångar. Klockan 3 fick jag vända på Theodor flera gånger, sen tog det läääänge innan jag somnade om. Klockan 6 fick jag vända på honom igen. Och klockan 7 åt han. Sen sov vi till 9:) Skönt! Och sen började grannarna borra, igen. Förstår inte vad de håller på med! De borrar i princip bara 1 minut per dag och det är klockan lite över 9 på morgonen. Hoppas att de blir klara snart! Har drömt helt knäppa drömmar inatt:p Både att jag var i framtiden och bakåt i tiden:p Idag blir det antagligen inte så mycket bloggande eftersom vi ska hämta bilen och sen kanske till butiken på hemvägen och sen har jag körövning ikväll:)Gnällig på kvällarna? Jag?!?:)

1 kommentar:

  1. köp rätta toyota modell så behöv int ni byt na kamrem. å absolut int na vatopump :)
    Toyota<3

    SvaraRadera