fredag 29 oktober 2010

Glada:)

Theodor somnade på första försöket igår! Och sen sov han till 20 före 5, vände på honom och sen sov han till ca halv 8! Åt mat och somnade om när jag vänt på honom och sov till 10 över 10! Lyx!!! Och han är sååå glad idag:) Glad son=glad mamma:) Men nu har vi myyycket som ska göras! Theodor ska äta, jag ska packa sen ska vi hem till en mamma en sväng och sen norrut:) Har ca 2 timmar på mig att fundera ut vad jag ska ha på mig på dansgala, mata Theodor och packa:p Men jag gillar att ha mycket att göra! Låter kanske lite konstigt men så är det:) Glömde nästan bort att nämna att jag kommer på tv, nästa höst:p De var och filmade på körövningen igår:) Riktigt roligt på övningen annars:) Före det hann vi vara till Lidl och köpa lite grejs:p Och så hämtade vi bilen så. En massa packningar hade blivit dåliga så det blev en ganska, (läs. väldigt) dyr historia... Men vi klarar oss:p Nu borde väl packningarna hålla i 13 år till då:) Det är det som är fel med att köpa bilar som är 13 år gamla att gummidelarna börjar murkna. Nå, den här bilen tänker vi nog ha ett bra tag:)
Dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar