måndag 18 oktober 2010

Maten igen

Theodor är krånglig med maten. Nu fick han mat men spottade bara ut den. Det enda sättet som fungerar är att lägga mat i munnen på honom och sen flaskan hastigt in i munnen med ersättning. Då spottar han inte ut, lika mycket. Suck. Nå, det kommer väl med tiden. Så småningom ska vi börja gå in mot stan så att Theodor får sova i vagnen och jag får någon mat i mig. Känns ganska bra att vara tillbaka till mitt gamla jag igen:) Fortfarande inte hungrig och senast jag åt var igår kväll:p Kanske man slipper de extra kilona såhär:) Men någon mat måste jag ha innan kvällen. För vi äter antagligen först 7 och 24 timmar utan mat, det går verkligen inte! Inte undra på att jag gick upp i vikt när jag slutade amma Theodor. Om kroppen är van med att den ska ha lite mat och så åt jag plötsligt lika mycket som Robin! Det ni! Nå, det är inte många överflöds kilon jag har. Egentligen är jag underviktig, men bara lite och så trivs jag med mig själv:) väger några kg mer än på inskrivningen nu. När jag just hade kommit hem från bb vägde jag bara 2 kg över inskrivningsvikten! Hoppas att jag kommer ner till det igen snart:) Kanske lite dumt att köpa brudklänning nu om jag tänker gå ner några kg. Det får vänta några veckor i alla fall:p Mycket onödigt svammel här nu. Så nu ska jag se hur mycket det egentluigen blåser där ute, för fönstren skallrar... Och sen ska Theodor kläs på:p Och så drar vi på ung mamma träff sen så småningom:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar