fredag 22 oktober 2010

rodoehT

Theodor var riktigt skrikig igår kväll. Det gick absolut inte att lägga ner honom i hans säng. Han skrek till och med när jag gick med honom i famnen. Efter en stund så somnade han i vagnen och jag lyfte över honom till sängen men någon timme senare var det samma sak igen. Han brukar ALDRIG skrika så. Gav honom päron/äpple puré igår och han har inte fått äpple förut, men jag kan inte tro att det var det som spökade eftersom det var samma sak i morse lite före 7. Jag gissar på tänder. Nå, hoppas att han inte får flera såna skrikattacker idag.
Igår kväll var jag på körövning och det var riktigt trevligt:) Blev en ganska hektisk dag igår så idag har vi ingenting inplanerat förutom att handla inför veckoslutet och se på Idol:) Läste på tidningen att Elin är sjuk... Hoppas verkligen att hon kan sjunga i alla fall. Nu ska jag ta bild på inköpta saker och visa dem åt er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar