fredag 15 oktober 2010

Ellos

Hade beställt handdukar från Ellos, men märkte att jag fått 4 små istället för 2 små och 2 mellan. Skickade mail och klagade och fick som svar att de skickar två mellanhanddukar åt mig och jag behöver inte returnera de små:) Det var ju bra!:)

Nu sover Theodor. Hoppas att han sover länge. Måste börja packa snart. Sen får Theodor äta mat och så ska jag och Robin äta och sen åker vi. Theodor kommer antagligen att sova i bilen hela vägen:) Han brukar göra det:p Konstigt nog så beter han sig bättre när vi inte är här i Vasa, oftast. I Helsingfors sov han bättre än någonsin förut! Får se hur helgen blir då. Vi ska börja med risgröt istället för välling ikväll:) Hoppas att han sover länge på det!:)
Jag tror faktiskt att jag ska stänga av datorn nu. Har så mycket som ska göras innan 12:p Trevlig helg åt er alla!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar